Domowe Sposoby Na Potencję – Czy istnieją?

Domowe sposoby na potencje

Potencja to ważny aspekt życia seksualnego mężczyzny. Jeśli zauważysz, że twoja potencja zaczyna spadać, powinieneś szybko podjąć działania, które pomogą Ci ją odzyskać. Jednym z nich są tabletki na potencję i domowe sposoby. W tym artykule podpowiadamy domowe sposoby na potencję.

Problemy z erekcją – przyczyny

Nie ma jednej przyczyny, która wskazywałaby na problem powodujący impotencję. Na problemy takie może składać się kilka czynników, od kwestii psychologicznych po choroby. Czasami jednak są to sygnały alarmowe wskazujące na rozwijającą się chorobę, którą należy się zająć.

Dieta na potencję – co warto włączyć do codziennego menu?

Jeśli chcesz stosować suplementy o dużej sile działania, bardzo pomocne jest stworzenie odpowiednich nawyków żywieniowych. Szczególnie kobietom zaleca się dodanie do codziennego menu ostryg, brzoskwiń, moreli, kopru włoskiego i selera. Pokarmy te zawierają specyficzne hormony, które aktywują receptory. Oprócz dobrze znanych warzyw, znanych również ze swojego działania na zaburzenia erekcji, do diety można dodać koper włoski, który wspomaga działanie receptorów na ciele.

Jedzenie należy spożywać z zachowaniem ostrożności, aby zachować składniki odżywcze. Nie należy gotować produktów, ponieważ niszczy to sporą część białka i składników mineralnych. Atmosfera, w której spożywamy posiłki, powinna być przyjemna i relaksująca. Przyciemnione oświetlenie i łagodna muzyka powinny stymulować zmysły. Staraj się wywołać napięcie i rozładować je, budując rano emocje. Kiedy czujesz się podekscytowany, zwolnij swoje myśli i działania.

Domowe sposoby na potencję, czyli jak poprawić erekcję we własnym domu?

Istnieje wiele skutecznych środków, które można stosować w celu poprawy potencji seksualnej. Jeśli jednak występują jakieś problemy lub jeśli ogólnie cierpisz na dysfunkcje seksualne, zaleca się stosowanie innych metod zwiększających pożądanie i możliwości seksualne.

1. Naucz się relaksować

Stresująca sytuacja może negatywnie wpłynąć na organizm człowieka, co może skutkować problemami z utrzymaniem erekcji. Kiedy stosunki płciowe wielokrotnie kończą się niepowodzeniem, mężczyzna zaczyna cierpieć; zestresowany samym aktem współżycia nie może osiągnąć erekcji.

Stres prowadzi do zmniejszenia podniecenia u mężczyzn i powoduje zaciśnięcie naczyń krwionośnych w penisie. Nazywa się to techniką gromadzenia się krwi. Jeśli ktoś jest nadmiernie zestresowany, ilość krwi krążącej w penisie obniża się, aż do momentu, gdy twarda erekcja traci swoją siłę. Jeśli stres utrzymuje się zarówno w umyśle, jak i w ciele, dochodzi do utraty motywacji.

2. Zwróć uwagę na to co jesz

Zdrowie całego naszego organizmu zależy od naszej diety, dlatego bardzo ważne jest, aby spożywane przez nas pokarmy nie uszkadzały serca i naczyń krwionośnych. Problemy te powodują wysokie ciśnienie krwi, które utrudnia erekcję, ponieważ ogranicza krążenie. Istnieje wiele złych skutków ubocznych diety zawierającej duże ilości cukru. Z drugiej strony, niezdrowa dieta zawierająca dużo tłuszczu często prowadzi do wysokiego poziomu złego cholesterolu, który zwęża naczynia krwionośne. Przepływ krwi jest więc ograniczony, przez co mniej krwi dociera do organizmu wtedy, gdy jest potrzebna.

Głównym celem tej diety jest unikanie spożywania niezdrowej żywności rafinowanej. Należy zastąpić niektóre produkty owocami i warzywami jako zdrowszą alternatywą. Zamiast tłuszczów nasyconych należy stosować tłuszcze takie jak siemię lniane, ryby morskie, owoce morza i orzechy. Te zdrowe tłuszcze dostarczają kwasów tłuszczowych omega-3, które stymulują przepływ krwi.

3. Przestań palić papierosy

Zły nawyk palenia papierosów ma negatywny wpływ na Twoje życie seksualne. Tytoń może przyczyniać się do zwężania naczyń krwionośnych i ograniczać przepływ krwi do penisa. Utrudnia to osiągnięcie erekcji. Papierosy blokują rozszerzające naczynia krwionośne działanie tlenku azotu, który jest niezbędny do powiększenia penisa.

4. Pozbądź się niepotrzebnych kilogramów

Ludzie wiedzą, że nadwaga jest przyczyną złego stanu zdrowia, w tym problemu z potencją.

Tłuszcz powoduje zaburzenia hormonalne w organizmie, w tym obniżenie poziomu testosteronu. Ma to bezpośredni wpływ na niskie libido i sprawność seksualną. Zbyt mała ilość testosteronu może również prowadzić do zaburzeń w wydzielaniu tlenku azotu, który jest niezbędny do osiągnięcia erekcji. Otyłość zwiększa ryzyko zachorowania na cukrzycę i często powoduje wzrost poziomu cholesterolu. Może to powodować problemy z naczyniami krwionośnymi, co może powodować ich zwężenie lub uszkodzenie, tak że krew nie jest już w stanie dotrzeć do naczyń krwionośnych w odpowiedniej ilości.

Wielu mężczyzn chciałoby wiedzieć, jak poprawić swoją erekcję. Może więc dobrze byłoby obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie na kalorie i odjąć od tej liczby około 300-500 kalorii. Powinieneś także dokonać pewnego rodzaju przeglądu swojej diety.

5. Regularnie uprawiaj sport

Jeśli chodzi o aktywność seksualną, regularny trening może pomóc w utrzymaniu wysokiej potencji. Faktem jest, że nie ma sensu ćwiczyć tylko dla aktywności seksualnej. Tak naprawdę nie chodzi tu o dietę. Zaleca się, by ćwiczyć, by zachować równowagę w życiu. Ćwiczenia fizyczne przynoszą wiele korzyści fizycznych. Pomagają schudnąć i zwiększyć ilość zdrowych witamin dostarczanych organizmowi.

Jeśli celem jest zwiększenie poziomu testosteronu w organizmie, należy zacząć od kilku prostych ćwiczeń fizycznych. Jedną z zalet ich wykonywania jest to, że nie powodują dużego obciążenia. Zaczynamy od takich czynności, jak chodzenie w szybszym tempie lub jogging, ponieważ jest to wysiłek mniej forsowny. Inną dobrą radą jest wykonywanie niektórych rodzajów ćwiczeń aerobowych kilka razy w tygodniu.

6. Zawsze się zabezpieczaj

Osoby uprawiające seks z zakażonym partnerem mogą zarazić się chorobami wenerycznymi, które powodują choroby i obrzęki gruczołu krokowego. Choroby te wpływają na zdrowie prostaty, na przykład zakażenie moczowodów, powodując ból w podbrzuszu lub ból towarzyszący erekcji. Choroby te mogą prowadzić do upławów, utrudniających współżycie, a także wpływać na psychikę, utrudniając osiągnięcie podniecenia.

7. Ogranicz spożycie alkoholu

Chociaż alkohol może być uważany za afrodyzjak, nadużywanie go może prowadzić do zaburzeń erekcji. Potwierdzają to badania kliniczne. Jeden z problemów jest tak szeroki i dotyczy tak wielu osób, że nadano mu równie kontrowersyjną nazwę impotencji alkoholowej.

8. Zacznij się wysypiać

Sen ma wiele wspólnego z funkcjonowaniem jednostki. Zdrowy sen umożliwia naprawę i regenerację organizmu, a także reguluje poziom hormonów. Jest to bardzo ważne m.in. dla poziomu testosteronu i regulacji ciśnienia krwi. Dobry nocny wypoczynek lub jego brak wpływa na nastrój. Podnosi również poziom kortyzolu, co z kolei powoduje spadek energii, depresję i słabą motywację.

Podsumowanie

Istnieje wiele sposobów na poprawę potencji. Najlepsze metody to te, które opierają się na naturalnych mechanizmach ludzkiego organizmu. Można również stosować suplementy diety, które poprawiają podniecenie, jednak większość z nich wymaga konsultacji z lekarzem. Skutecznym sposobem na osiągnięcie silnej erekcji, są również suplementy diety.